23 Haziran 2010 Çarşamba

CEZERYE

 İyi akşamlar dilerim herkese ilk tarifim canım DERYA ablama ait.İLk kez onun sayesinde denedim harika bir lezzet:))
MALZEMELER
1 kilo orta boy havuç
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı dövülmüş ceviz
1 tatlı kaşığı tarçın
1 paket vanilya
Hindistan cevizi
1 paket pötibör büsküvi
YAPILIŞI
Havuçları soyduktan sonra rendeleyip toz şekerle yumuşayana kadar pişiriyoruz.
Bu arada büsküvi ve cevizleri robotta çekiyoruz.
Derin bir kaba alıyoruz üstüne tarçın ve vanilyayı ekleyip harmanlıyoruz.
Soğuyan havuçlarıda ilave edip iyice yoğuruyoruz.
Bende fazla hindistan cevizi olmadığı için fındık kırığına batırdım.
AFİYET OLSUN...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım kardeşim bu güzel ve çok büyük
aileye sende hoşgeldin.Sayfanı beğen
diysen ne mutlu bana inşallah sende benim gibi harika dostluklar kurarsın
Kocaman öpüyorum.
Seni çokkkkkkkkkkkk seven ablan...

mine dedi ki...

cezeryeyi hep okurum ama bir türlü denemedim tarifi not aldım çok teşekkürler ,sevgiler...

nesrin dedi ki...

Canim merak edip baktim, ben de cezeryeyi böyle yapiyorum. önemli olan senin icine sinmesi ve yapmaktan zevk alman. Gerisini bosver. Benim dört cocugum var, benim hobim olmasin mi? Kime ne?