23 Eylül 2010 Perşembe

FFIRINDA EKMEK KIZARTMASI

   
 GÜNAYDIN ARKADAŞLR GÜNÜNÜZ AYDIN NEŞENİZ BOL OLSUN.SİZ BU YAZILARI OKURKEN BEN İŞTE ÇALIŞIYOR OLACAĞIM.BU SEBEPLE AKŞAMDAN YAZIP SABAHA HAZIR OLSUN İSTEDİM.
MALZEMELER :
BAYAT EKMEK
YUMURTA
KAŞAR PEYNİRİ
TUZ
ÇOK AZ SU
SIVIYAĞ

YAPILIŞI :
BAYAT EKMEKLERİMİZİ KIRDIĞIMIZ VE ÇOK AZ SULANDIRDİĞIMIZ MALZEMEYE İKİ TARAFINIDA BULAYIP TAVADA ÖNLÜ ARKALI KIZARTIYORUZ.KIZARAN EKMEKLERİMİZİN ÜSTÜNE KAŞAR DİLİMLERİ KOYARAK ,KAŞARLAR ERİYENE KADAR FIRINLIYORUZ.    AFİYET OLSUN.    ( YUMURTALI KIZARMIŞ EKMEĞİN ÜZERİNE KAŞAR KOYUP FIRINLAMAYI BEN UYDURDUM.)

7 yorum:

Unknown dedi ki...

anneciğim de yapardı böyle ama yoğurt ve yumurta ile yapardı..Kaşarla çok daha lezzetli olmuştur eminim..ellerine sağlık..mutlu günler:)

dogada.blogspot.ru dedi ki...

İyiki kahvaltı yapıp bakmışım çok seviyorum bu nefis ekmekleri ellerine sağlık Gülcan'cım sevgiler hayırlı çalışmalar

Unknown dedi ki...

Şekerim ellerine sağlık bizde bayı
lırız.Kardeşimde süper yapmış.Msnye
yazdıklarını gördüm 47 kişi olmuş herkes yerinde:))Hatta artmış sabır
ablam:))Seni çokkkkk seviyorum.

Nilgün Komar dedi ki...

gülcan bak gelicem hepsini yiycem verdiğim kiloları geri alıcam suçlu da sen olacaksın! hahahah :)

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Gülcan, bu kahvaltılık çok pratik ve nefis oluyor değil mi bizde hafta sonları bunu çok yapar yeriz. Oğluşunu öptüm, görüşmek üzere sevgiler canım.

lezzet sarayı dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık.

anneanneninemekleri dedi ki...

Nefis görünüyor,ellerine sağlık.