17 Temmuz 2010 Cumartesi

HAMUR KIZARTMASI ( KEÇİ BACAĞI )

MALZEMELER:
1 ADET HAMURKABARTMA TOZU
1 SU BARDAĞI YOĞURT
1 ADET YUMURTA
BİR TUTAM TUZ
2 SU BARDAĞI SIVI YAĞ ( KIZARTMAK İÇİ )
YAPILIŞI:
      DERİN BİR KABIN İÇERİSİNE UN, YOĞURT ( BEN BU İKİ MALZEMEYİ GÖZ KARARI İLE KOYUYORUM ) 1 ADET YUMURTA ,BİR TUTAM TUZ VE 1 ADET HAMUR KABARTMA TOZUNU KOYUP KULAK MEMESİ YUMUŞAKLIĞINA GELENE KADAR YOĞURUYORUZ.MERMERİN ÜZERİNDE MERDANE İLE AÇIYORUZ.AÇTIĞIMIZ HAMURU İSTEDİĞİMİZ BÜYÜKLÜKTE VE ŞEİLDE KESİYORUZ.YAĞI TAVAYA KOYDUKTAN SONRA BİRAZ KIZDIRIYORUZ VE HAMURLARIMIZI ARKALI ÖNLÜ IZRTIYORUZ.AFİYET OLSUN.
       BEN GENELLİKLE SABAH KAHVALTILRINDA KIZARTIYORUM. HEM ÇOK PRATİK HEM ÇOK LEZZETLİ DENEMENİZİ TAVSİYE EDRİM.( SICAK SERVİS YAPILIRSA TADI DAHA GÜZEL OLUYOR )

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımın içi bir dahaki sefere bun
dan isterim ellerine sağlık kocaman
öptüm...

dokuzuncubulut dedi ki...

anneciğimin her pazar kahvaltısında yaptığı hamurlardan. Ne lezzetli olur, çooook uzun zamandır yapmıyordum. siz hazır tarifini yazmışken deneyeyim hemen...
Bloğunuzu sevgili Derya'dan öğrendim, hemen ziyarete geldim. İyi ki de gelmişim:)) sizin gibi hamarat bir arkadaş daha edindim. Bloğunuz hayırlı uğurlu olsun... sık sık görüşmek üzere:))
Sevgiler,

dokuzuncubulut dedi ki...

Çok yerdik dedim ama, adının keçi bacağı olduğunu bilmiyordum... Geç olsa da öğrenmiş oldum:)))

mine dedi ki...

keçi bacağı ne tatlı bir isim öyle :)
ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

pazar kahvaltılarında çok yaparız biz bunu :)