6 Eylül 2011 Salı

FIRINDA TEK KİŞİLİK GÜVEÇ


MERHABA DEĞERLİ ARKADAŞLARIM
GÖRÜŞMEYELİ NASILSINIZ .BEN SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİM. EŞİM MEMLEKETİMDEN GELDİ. BENDE EVİME GERİ DÖNDÜM. BİRKAÇGÜN EVDE TEMİZLİK YAPTIĞIM İÇİN SİZLERLE GÖRÜŞEMEDİM AMA YİNEDE EV İŞİ BİTMİYOR.
PAŞAMI EVİMİZİN YAKININDAKİ OKULUN ANA SINIFINA YAZDIRDIK. İNŞALLAH ÖNÜMÜZDAKİ HAFTA BAŞI BAŞLAYACAKLAR .BANA DA BİR KOŞUŞTURMA SABAH OKULA GÖTÜR .ÖĞLENDE AL VE HEMEN ARKASINDAN İŞE YETİŞMEYE ÇALIŞ.

GELELİM TARİFİMİZE : TEK KİŞİLİK GÜVEÇLERE EN ALTA KÜÇÜK KÜÇÜK DOĞRANMIŞ VE YIKANMIŞ ETLER DİZİLİR.ÜZERİNE KABUKLARI SOĞULMUŞ VE KÜÇÜK KÜÇÜK DOĞRANMIŞ DOMATESLER,HALKA HALKA DOĞRANMIŞ SOĞAN,DOĞRANMIŞ BİBERVE ÜZERİNE YİNE DOMATES İLAVE EDİLİR. SUYU İLAVE EDİLİR. BU ARADA TUZUNUDA ATMAYI UNUTMAYALIM. BEN YETERİ KADAR ATMAMIŞIM TUZSUZ OLDU.FIRINDA PİŞMEYE BIRAKIYORUZ.ETLER ÇİĞDEN OLDUĞU İÇİN 2 SAAT KADAR ZAMAN İÇİNDE PİŞTİLER. RAMAZANDA YAPMIŞTIM.AMA YAYINLAMAK KISMET OLMADI.
HEPİNİZE HAYIRLI HAFTALAR DİLİYORUM.SEVGİYLE KALIN.

14 yorum:

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Ellerinize saglik süper olmustur eminim tadida.... Üstelik oglunuz okula baslamis hayirli ugurlu olsun...

TATESAL dedi ki...

Oooo maşallah güveçler harika,ellerine sağlık ramazanda güveç pek bir güzel olur...bayramın iyi geçmiştir umarım...paşanın okulu hayırlı olsun....sevgiler canım....

Unknown dedi ki...

Şükür Gülbeşekerim sayfan güzel bir
lezzetle yenilenmiş:)))Ellerine sağ
lık bu kadar ara verme ama kocaman öpüyorum.

otuzundansonra dedi ki...

ohhh ellerine sağlık ,nefis gözüküyor.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar,
ellerinize saglik, nefis bir tad olmustur,

sevgiler....

yemekbiraşk dedi ki...

eline sağlık.. çiğden direk güveçte piştiği için gerçekten nefis olmuştur..
sevgilerimle..

gelibolu17 dedi ki...

http://gelibolu17.blogspot.com sunar:)

"Çay,Kahve Bahane"
'bu etkinlik çok şahane' diyerek yeni bir etkinlik başlatmak istiyorum,
her zamanki gibi güzel tariflerinizle beni yalnız bırakmayacağınızı ümid ediyorum...
Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....

İşte bende bu yüzden "çay kahve bahane" koydum etkinliğimizin ismini :)

“Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”
Muhammed Mustafa (s.a.v)

Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğim :)

Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için gelibolu17 ye gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com adresimde yayınlayacağım :)

Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğim arkadaşlarım kırılmasınlar)

etkinliğimiz diyorum çünkü ben daha öncekiler gibi bu etkinliğide yalnız başıma yapamıyacağımın bilincindeyim,o yüzden bu etkinlikler hepimizindir...Şimdiden herkese çok teşekkürler :)

~Hülya~ dedi ki...

Canım okullar başlıyor maraton başlıyor :) Ana okulu daha da zor, Allah kolaylık versin. güveçler şahane, ellerine sağlık

birsence dedi ki...

canım ne lezzetli görünüyor ellerine sağlık öpüyorum...

sarımutfak-hande dedi ki...

temiz evinde güle güle otur güle güle kirlet canım:))
güvece bayılırım geçen benimde aklıma geldi yapmak halaaa yapıcam gezmekten fırsat bulamadım:(((
ellerine sağlık

mine dedi ki...

Allah kolaylık versin, herşey onlar için ama bu arada çok yoruluyor insan
güzel bir hafta sonu dileklerimle...

TATESAL dedi ki...

Gülcanım küsmek ne demek ben bu yazına yine yorum yazmıştım baktım yayınlamışsında....hep takibindeyim içini rahat tut....sevgilerimi gönderiyorum sana,öptüm....

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık canım bende sık sık yaparım bu tarifi gercekten lezzetli oluyor.Sevgiler:)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik gülcan.. sicacik sevgiler