27 Eylül 2011 Salı

OĞLUM VE KREP


OKULLU OLAN OĞLUMUZ TAVADA YAPILAN KREP İ ÇOK SEVDİ. BENİM DEĞİMİMLE AKITMA PAŞANIN DEYİMİYLE KREP .ARASINA ÇİKOLATAYI SÜRÜP SÜRÜP YİYORUZ.


PAŞANIN KREPLERİ.HAPUR HUPUR YİYİP BİTİRİYOR.

BU ARADA SİZLERE YORUM YAZAMIYORUM SABAH SAAT 8:00 DE PAŞAYI ANASINIFINA BIRAKIYORUM.TOPLANTIYDI. ÖĞRETMENLE KONUŞMAYDI DERKEN 1-2 SAAT OKULLADYIM.SAAT13:00 DE ALIYORUM ÜSTÜMÜ GİYİNİP İŞE GİDİYORUM.ŞİMDİLİK 2 SINIFLAR 3 VEYA 4 SINIF OLACAKLAR PAŞAM YARIM GÜN OKUL MÜDÜRÜ PAŞAYI TAM GÜN İSTİYOR ODA BİZE UYMUYOR.HAYIRLISI İNŞALLAH.
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM.

9 yorum:

birincisin dedi ki...

paşa çok tatlı maşallah.krebi benim çocuklarda çok seviyor,ellerinize sağlık. çok yoğunsunuz Allah kolaylık versin.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

Masallah pasaya cok yakisikli :)) afiyet seker, kan olsun insallah anneciginin enfes krepleri..
sicacik sevgi ve selamlarla.. mutlu günler diliyorum..

Unknown dedi ki...

Yakışıklı paşamın maşallahı var.Biz
akıtma deriz ona burak şokella sürer yer öpüyorum şeker...

~Hülya~ dedi ki...

Allah kolaylık versin sana canım :) Paşamız pek afacan görünüyor, maşallah :)

bırtutamkekik dedi ki...

çıktığınız bu uzun yolda hep kolaaylıklarlaa karşılaaşmanız dileği ile:)
başaarı ve mutluluk hep paşayla olsun inşallaah...
sevgilerimle...

LeylaK dedi ki...

kolay gelsin diyorum bende. krepler çok güzel.ellerinize sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

memolininannesi dedi ki...

oğullar ve kreplerı...
ayrılmaz ıkılı dememkkı benım oğlumda bayıılır..

otuzundansonra dedi ki...

o zaman Afiyet olsun paşaya,seninde ellerine sağlık.

muhabbetsofrasi dedi ki...

ohhh

afiyet bal şifa olsun

ara sıra sebzeli yap annesi :D