30 Kasım 2012 Cuma

ARKADAŞLARLA KAHVALTI SOFRASI

 
YENİ CİCİ TABAKLARIM VE UYUMLU OLSUN DİYE KÜÇÜK KAHVALTILIKLARIM

 
YENİ BARDAKLARIMADA SARI CAM ÇAY KAŞIĞI

 
DOMATESLİ BİBER KIZARTMASI

 
PATATES KIZARTMASI

 
ÇAYIN YAYINDA SİMİT

 
SON OLARAK TA SİRONNNN
 

YENİ HEDİYELERİMLE İLK KAHVALTI SOFRAM. GÜZEL YEMEKLERLE YAYINLAMAK İSTERDİM AMA KISMET KAHVALTI SOFRASIYMIŞ.BEN KAHVALTI TAKIMLARIMI KIRDIĞIM İÇİN ,CİCİŞLERİMİ BU ŞEKİLDE DEĞERLENDİRMEK İSTEDİM.KAHVALTI SOFRAMDA ÇOK DEĞİŞİK TARİFLER YOKTU AMA SOHBET GÜZELDİ.

HEPİNİZE HAYIRLI HAFTA SONLARI DİLERİM. 


11 yorum:

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel bir sofraymış yeni yılda da sevdiklerinle birlikte güzel sofraların olsun.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Muhabbetiniz bol olsun,yeni cicilerinizi de güle güle, iyi günlerde kullanın inşaallah. Sevgiler.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

mutluluk ve sevgi her zaman var olsun bu güzel masanda çok şık ve güzelller ellerine sağlık canım sevgiler:)

çeşnici Handan dedi ki...

Cicilerin pek güzeller hep böyle güzel sofraların olsun canım.

birincisin dedi ki...

Canım,ellerine sağlık.Dostlarla yapılan kahvaltının tadına doyum olmaz.Ben henüz kahvaltı yamadım.Domatesli biber kızartmasına ekmeğimi banıyorum:))Takımlarını hep böyle güzel sofralarında kullanmanı dilerim.Selam ve sevgiler:)

anneanneninemekleri dedi ki...

Harika bir kahvaltı olmuş ellerine sağlık.

TATESAL dedi ki...

Yeni takımlarını güle güle kullan harika görünüyorlar....mamalarda sohbette pek güzel,afiyet olsun....

ilhan dedi ki...

En çok simide ve çaya imrendim. Afiyet olsun size.

huuuubakbi dedi ki...

afiyet olsun ...herşey çok güzel görünüyor

Unknown dedi ki...

Afiyet olsun şeker öptüm...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

tabakların çok güzelmiş iyi günlerde kullan,ama simit partisi harika olur çay peynir zeytin reçel daha ne olsun
sevgiler