28 Kasım 2012 Çarşamba

ISPANAKLI VE PATATESLİ BÖREK



 
BENİM, NE KADAR ÇOK, GÜZEL KALPLİ ARKADAŞLARIM VAR. GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN HEPİNİZE CANDAN TEŞEKKÜREDERİM.
 
BÖREĞİMİZİN YAPILIŞI:
 ISPANAKLARI YIKAYIP,DOĞRAYIP.YİNE YIKADIKTAN SONRA SOĞANLA ATEŞTE BİRAZ PİŞİRDİM. AYRI BİR KASEDE SÜT,YUMURTA SARISI VE YOĞURTLA SOS YAPARAK ,HAZIR ALINAN YUFKALARIN İÇİNE,ÖNCE SOSTAN SONRA BİRAZ PİŞİP SOĞUYAN ISPANAKLI İÇTEN KOYDUM.RULO İŞLEMİNİ YAPIP YAĞLANMIŞ TEPSİMİZE DİZDİM..AYNI İŞLEMİ YUFKALARIMIZ BİTENE KADAR YAPTIM .AMA BEN YAPAMADIM .ISPANAKLI İÇ AZ OLDUĞU İÇİN,PATATESLERİ RENDELEDİM VE OCAKTA KAVURDUM. SONRA AYNI İŞLEMLERİ TEKRARLADIKTAN SONRA ÜZERİNE KALAN SOSTAN VE AYRICA YUMURTA SARISI SÜREREK ÖNCEDEN ISITILMIŞ FIRINA VERDİM.
YAZARKEN TUZUNU ATMADIM AMAAAAAAAAAA YAPARKEN BİRAZ FAZLA TUZ ATMAMA RAĞMEN YENDİ BİTTİ,TEPSİ BOŞ KALDI. 

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Şeker ellerine sağlık bana kaldımı öpüyorum...

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık canım,afiyet olsun.Seninde güzel,samimi bir yüreğin var.Selam ve sevgiler:)

durutarifler dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım
Nefis görünüyor.
Çok da severim zaten
Sevgiler

NzlGl dedi ki...

Gülcancığı
çok güzel görünüyor ellerine sağlık olsun canım, sevgiler

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık canım iadeyi ziyarete geldim güzel yorumun ve bloğumu ziyeretin için cok tşkler

Armina dedi ki...


Börek harika görünüyor ellerine sağlık.