23 Mayıs 2011 Pazartesi

BİBER DOLMASI

MALZEMELER :
PİRİNÇ
SOĞAN
KIYMA
AZ SALÇA
TUZ
KARABİBER
KURU NANE
TARÇIN

YAPILIŞI :
BÜTÜN MALZEMELERİ DERİN BİR KABIN İÇERİSİNDE KARIŞTIRDIM.BAŞ KISIMLARI ÇIKARTILIP YIKANMIŞ BİBERLERİN İÇİNE ÜSTÜNDE 1 PARMAK KALACAK ŞEKİLDE DOLDURDUM VE DOMATESLE KAPAK YAPTIM. DOMATES YETMEYİNCE DOLMANIN ÇIKARILAN KISIMLARINDAN KAPAK YAPTIM.TENCEREDE YAĞ İLE AZ SALÇA KAVURDUM DOLMALARI DİZDİM VE SUYUNU KOYUP PİŞİRMEYE BIRAKTIM. ÜZERLERİNE YİNE AZ YAĞ GEZDRDİM. O ZAMAN PARLAK OLUYORMUŞ.
BEN ÇOK SEVİYORUM. BUYRUN BERABER YİYELİM SEVGİLER.

12 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor.Elinize sağlık

olsada yesek suzan dedi ki...

çok severim bende ellerine sağlık güzel görünüyor..

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık balımm:)
öpüyorum senii:)

Aycan dedi ki...

Yazın gelmesini dört gözler beklerim ki biber dolmasını yiyebileyim.Çok severim çok.Ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

Gülbeşekerim ellerine sağlık bayılırım biber dolmasına:))Erdal abin kabak dolmasını sever öptüm kocaman...

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyor,ben de içine bol maydonoz taze nane ve dereotu koyarım çok severim,nefis bir yemek.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine saglık canım.dolmanın her türlüsüne bayılırım.Sevgilerimle...

keskin makas dedi ki...

bede çok seviyorum görüntüde süper yarın bende yapayım elinize sağlık benimde yaptıklarımı görmek isterseniz bloğuma beklerim:):):)

NESLiiCE dedi ki...

Dolma ile yogurt ikilisine bayilirim elinize saglik

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok severim çok..ama kendimi tutamadığımdan yılda bir yapıyorum..yoksa karı koca tencerenin dibini görüyoruz :(

AskinAy dedi ki...

Hmmm ellerine saglik cok ama cok severim biber dolmasini!!

TATESAL dedi ki...

Biber dolması favori yemeklerden biridir benim için senin dolmada enfes görünüyor,aldım birini haberin olsun,sevgiler...