1 Kasım 2011 Salı

HAŞHAŞLI TATLI VE MİM

 

fotoğrafını çekmek için sıcak sıcak süsledim ve hemen bir dilim kestim.

MİMLENDİM
DEĞERLİ,BİRİNCİSİN BLOĞUNA SAHİP OLAN ARKADAŞIMIZ BENİ MİMLEMİŞBENDE CEVAPLIYORUM.
BENDE ANISI OLAN ŞARKI :
ALİHAN; BU KADIN NEDEN AĞLIYOR
ORTAOKUL SON SINIFTA PARTİ VERİP EYLENDİKTEN SONRA VE PARTİ BİTTİKTEN SONRA ERKEK ARKADAŞIMIZIN ÖLÜM HABERİNİ ALDIK. AİLESİNE BAŞSAĞLIĞI DİLEMEYE GİTTİĞİMİZDE ANNESİNİN AĞLAYIŞINI HİÇ UNUTMUYORUM.
MALZEMELER : 4 ADET YUMURTA,1 SU BARDAĞI ŞEKER,1 PAKET HAŞHAŞ,
 PAKET KABARTMA TOZU
2 SU BARDAĞI UN
ŞERBET :
2 SU BARDAĞI SU
2 SU BARDAĞI ŞEKER
YAPILIŞI :YUMURTA VE ŞEKER İYİCE BEYAZLAŞANA KADAR KARIŞTIRILIR.DİĞER MALZEMELERDE İLAVE EDİLEREK KEK HAMURU ELDE EDİLİR VE TEPSİYE DÖKÜLEREK FIRINDA PİŞMEYE BIRAKILIR.KE PİŞTİKTEN SONRA ÜZERİNE ŞERBETİ İLAVE EDİLEREK SÜSLEME İŞLEMİ YAPILIR.
AFİYET OLSUNNNNNNNNNN.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu kek de bende anısı olan bir kektir:)
Sorunsuz yapabildiğim,çok beğendiğim ilk kektir:)
Ellerine sağlık canım..
Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Şeker ellerine sağlık şerbetini çekmiş:))öpüyorum kocaman...

birincisin dedi ki...

ellerine sağlık..tatlı güzel görünüyor.alihanın şarkısını biliyorum ,dinlemiştim,teşekkürler.sevgiyle kalın....

zeymurancafe dedi ki...

ellerınıze sağlık çok güzel olmuş

Aycan dedi ki...

İnanır mısınız hashaşlı hiç kek yapmadım daha :)Ama mutlaka yapıcem.Nefis görünüyor canım.Ellerine sağlık.

Nigar SARGIN dedi ki...

Ellerinize sağlık nefis görünüyor...Bende hiç denemedim.Tarifinizi arşivime ekledim.Sevgiler.

~Hülya~ dedi ki...

Çayın yanında nefis olur canım. ellerine sağlık

mine dedi ki...

biz de çok severiz ellerine sağlık

Özgen dedi ki...

Eline sağık en sevdiğim tatlılardan biridir bu sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık :)

sarımutfak-hande dedi ki...

haşhaşlı tatları severim ellerine sağlık güzel olmuş canım
hayırlı bayramllar dilerim

ihlamurcum dedi ki...

Haşhaşlı tarifler çok revaçta ve güzel.Elinize sağlık

Armina dedi ki...

Haşhaşlı tatlıyı ben de yapmıştım nefis bir tadı var, ellerine sağlık enfes görünüyor.