22 Ekim 2010 Cuma

İRMİK TATLISI

 
SEVGİLİ CANLARIM.HEPİNİZE HAYIRLI CUMALAR DİYORUM.SİZ BU PASTAMA BAKIP BEĞENİP BEĞENMEMEKTE KARAR VERİRKEN BEN İKİ GÜN YANİ HAFTA SONU SİZLERLE OLAMAYACAĞIM.MAHALLEDEN SAMİMİ İKİ KOMŞUMUZUNDA DÜĞÜNÜ VAR .BİRİ KIZ VERİYOR.DİĞERİ GELİN ALIYOR.TESADÜF ÇAKIŞTI.İKİSİNEDE GİTMEMİZ GEREK .BAKALIM NASIL YAPACAĞIZ.
SİZLERE ŞİMDİDEN İYİ HAFTASONLARI DİLİYORUM.HAFTA BAŞI GÖRÜŞÜRÜZ İNŞALLAH.HOŞÇAKALIN.
( BU AKŞAM ANNEME GİDECEĞİM ORDAN EVE .EVDEN SABAH ERKENDEN İŞE VE DÜĞÜNLER BAŞLIYACAK.HAYIRLISI )
MALZEMELER:
12KAŞIK İRMİK
12 KAŞIK ŞEKER
1 TATLI KAŞIĞI TEREYAĞ
1 LT SÜT
ÜZERİ İÇİN FINDIK
KAKAOLU PETİBÖR BİSKÜVİ

YAPILIŞI:
TÜM MALZEME TENCEREDE MUHALLEBİ KIVAMINA GELENE KADAR PİŞİRİLİR.BÜYÜK BİR BORCAMA ÖNCE YARISI DÖKÜLÜR.ÜZERİNE KAKAOLU PETİBÖR BİSKÜVİ DİZİLİR.KALAN KISIMDA BİSKÜVİLERİN ÜZERİNE DÖKLÜR.EN ÜSTEDE FUNDIK SERPEBİLİRSİNİZ   AFİYET OLSUN.


11 yorum:

Unknown dedi ki...

Gülbeşekerim ellerine sağlık hani bana:))Kocaman öptüm.

kalpkurabiye dedi ki...

gülcancığım canım:)
ellerine sağlık pek severim irmik tatlısını:))
düğünlerin ikisi de hayırlı olsun allah mesud etsin çiftleri:)) kısa zamanda bize de nasip etsin:))

fuat gencal dedi ki...

Dünyanın kanunu kızı olan gelin verecek, oğlu olan gelin alacak Mevlam herkesin çocuklarının bahtını açık eylesin. Tatlınız çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.

Saygılar.

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık,sana da hayırlı cumalar ve iyi gezmeler..Güle güle gidip gel inşallah..

Sevtap dedi ki...

Ellerinize sağlık süper görünüyor..Benim tatlıyla aram yoktur ama irmikli tatlılar yapmaya bayılıyorum nedense.İşte bu durumda kalabalık aile olmadığımıza üzülüyorum çünkü yapınca bitiremiyoruz:(

susamcorekotuFeriha dedi ki...

tatlın çok tatlı olmuş:)))))))
sevgiler canım

lezzet sarayı dedi ki...

nefis görünüyor ellerine sağlık.

mine dedi ki...

hııım severim irmik tatlısını ellerine sağlık
ne de güzel giderdi olsaydı şimdi : )

Bayram Kombesi dedi ki...

irmik tatlisi cok guzel gorunuyor. ilk ziyaretim bu ve guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile izlemeye aliyorum, sevgiler.

Nilgün Komar dedi ki...

oofff bak gene canım çekti
zaten bizde ramazanda tavan yaptı bu irmik tatlım :) bayılıyorum bu lezzete vede öğrendiğim ilk tatlılardan o yüzden bende yeri ayrıdır!

Armina dedi ki...

Ellerine sağlık çok nefis görünüyor.