28 Kasım 2010 Pazar

ZIRIKDAĞ


SELAM SELAM SELAM BEN GELDİM İŞTE BURDAYIM.ÇALIŞTIĞIM YER MARKET OLDUĞU İÇİN HAFTASONODA DİNLENMEK YOK.İZİNLERİMİZ HAFTA İÇİ OLUYOR.EH NE YAPALIM BU DURUMA ALIŞTIM ARTIK.8. SENEMDEYİM.EŞİM HAFTA SONLARI EVDE OLYOR,BEN İŞTE.NE KADAR KÖTÜ DEĞİL Mİ ? YAPACAK BİRŞEY YOK ALLAH SAĞLIK VERSİN.EN AZINDAN BİR İŞİMİZ VAR ÖYLE DEĞİL Mİ?
AAMAAAANNNN BANANE DİYECEKSİNİZ.NEYSE BOŞVERİN.ŞİMDİ GELELİM MENÜDE NE VARMIŞ :
MALZEMELER :
UN,SU,1 ADET YUMURTA VE TUZ.
YAPILIŞI :
BÜTÜN MALZEMLERİ DERİN BİR KABIN İÇİNDE KARIŞTIRIYORSUNUZ.HAMUR BOZA KIVAMINDA OLACAK ŞEKİLDE.KIZGIN YAĞDA KAŞIKLA KOYARAK KIZARTIYORUZ.İSTERSENİZ İÇİNE PEYNİR,KAŞAR,ROBOTTAN GEÇİRİLMİŞ.ZEYTİNDE KOYABİLİRSİNİZ.
BU HAMUR KIZARTMASINI GÜMÜŞHANELİ BİR ABLADAN ÖĞRENDİM.ASLINDA AKRABAMIZ OLUR.SABAH KAHVALTILARINDA YEMEK İÇİN YAPIYORLAR. 

8 yorum:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

ımm nefıs olmus canım ellerıne sağlık:)sevgiler

Emelin Güncesi dedi ki...

Ellerine sağlık canım,seni iyi anlıyorum.Benim eşim de nöbetli çalışıyor,bu hafta sonu ben de yalnızdım evde mesela.Zor ama belki böyle olmasının da bir hayrı vardır.

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı pazarlar, ellerinize sağlık, çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılarımla.

Unknown dedi ki...

Neden bana ne ne diyelim kız:) Allah kolaylık versin. Haftasonları çalışmak çok kötü birşey biliyorum. Herkes evnince yatıyorken sen çalışıyorsun ve herkeste evde...
Zırıkdağıda ilk kez duydum canım. Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Gülbeşekerim demek meşhur Zırıkdağ bu
ellerine sağlık kocaman kocaman öpüyorum.

lezzet sarayı dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Ellerine sağlık canım, pratik bir tarif olmuş. Sevgiler...

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

börek görünce ben dayanamam pek severim, herşeyli börek olur pekala! ama bol baharatlı patates favorim! ellerinize sağlık...