24 Ağustos 2010 Salı

FIRINDA PATATESLİ KÖFTE


MALZEMELER :
YARIM KG KÖFTE
1 ADET RENDELENMİŞ SOĞAN
1 YUMURTA
1 BAYAT EKMEK İÇİ
( BAYAN BAYAT EKMEK İÇİ YERİNE BAYATLAMIİ OLAN VE FIRINDA KURUTTUĞUM EKMEKLERİMDEN 1 KAÇ DİLİM ROBOTTA GEÇİRİPTE KOYDUM )
SIVI YAĞ
KARABİBER
1-2 DİŞ SARIMSAK TUZ
3-4 ADET ORTA BOY PATATES
YAPILIŞI :
DERİN BİR KABIN İÇİNE BÜTÜN MALZEME KOYULARAK GÜZELCE YOĞURULUR.SONRA YUVARLAK YUVARLAK KÖFTELERE ŞEKİL VERİLİR.BEN BİRAZ BÜYÜK YAPTIM.PATATESLERİ SOYUP YIKADIKTAN SONRA YUVARLAK YUVARLAK DOĞRUYORUZ.BEN PATATESLERİ VE KÖFTELERİ KIZARTIYORUZ VE BORCAMA BR KÖFTE BİR PATATES ŞEKLİNDE DİZİP FIRINLIYORUZ.TADINI ÇOK BEĞENDİLER. 

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm kardeşim datlum kıymatlum ellerine sağlık harika görünüyor.Ma
şallahın var.Kocaman kocaman öpüyo
rum.Seni çokkkkk seven ablan:))

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.Bende ekmek içi yerine rendelenmiş patates koyuyorum çok güzel oluyor.Sevgiler.

NzlGl dedi ki...

Güzel bir görüntü. İftar yaklaştıkça böyle resimler insanı mest ediyor.
Ellerine sağlık canım
sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlık yemeğin pek bir güzel görünüyor ellerin dert görmesinn..

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

ımmm nefıss görunuyor ellerıne sağlık Gülcan'cığım.harıka bır lezzwt olmus.sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Ramazan ayına yakışan bir yemek harika sunumuyla iştah kabartıyor ellerinize sağlık sevgiler

TATESAL dedi ki...

Merhabalar canım bana uğramış yorum bırakmışsın çok mutlu oldum...bende sana ziyarete geldim...Bursayı görünce çok sevindim benim 2. memleketim...aslen erzincanlıyım ve burada yaşıyor,çalışıyorum...ama annemler 10 yıl orada kaldılar ve şu an erkek kardeşim orada yaşıyor ,iş bankasında çalışıyor,evlendi 3 aylık bir oğlu var,ihsaniye tarafında oturuyorlar....Sana ve ailene hayırlı ramazanlar diliyorum canım ,oğluşunu öperim...

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık arkadaşım

pelince dedi ki...

Akşam olmalı çabuk ;) ellerine sağlık..

Sevgiler..