21 Şubat 2011 Pazartesi

HAŞLAMA


MALZEMELER :
KEMİKLİ ET
SOĞAN
PATATES
MAYDANOZ
TUZ
KIRMIZI PULBİBER

YAPILIŞI :
KEMİKLİ ETLER YIKANIR TENCEREYE KOYULUR VE TENCERE YARIDAN FAZLA SU KOYULUR. ETLERİN BİRAZ HAŞLANMASI SAĞLANIR. PATATESLER İSTER BÜYÜK İSTER KÜÇÜK KÜÇÜK DOĞRANIR SOĞAN 1 VEYA 2 ADET ORTADAN İKİYE BÖLÜP DOĞRAYABİLİRSİNİZ.PATATES VE SOĞANINDA HAŞLANMASI BEKLENİR. TENCEREYİ OCAKTAN ALMAYA YAKIN MAYDANOZ ,TUZ, VE BİRAZDA K.PUL BİBER İLAVE EDİN. BEN ÇOK SEVİYORUM. EŞİMDE ÖYLE ÇOK GÜZEL OLUYOR DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM. ( GÜMÜŞHANEDE LOKANTALARDA SABAH KAHVALTISI NİYETİNE HAŞLAMA İÇERLER.)

20 yorum:

Unknown dedi ki...

Gülbeşekerim mutlu haftalar.Paşam
nasıl oldu emanetlerini aldın değil
mi.Haşlama süper bayılırım ellerine
sağlık.Senin o tuzluğun kaybolmasın
emi:)))Kocaman kocaman öpüyorum.

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı haftalar, ellerinize, emeğinize sağlık çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılarımla.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülcancığım soğuk kış günlerinde harika oluyor ellerine sağlık sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

Gülbeşekerimm:)
geçen yıl gümüşhanedeydim biliyorsun bu özelliklerini de biliyorum:))
ellerine sağlık canımmm:)
mutlu haftalar dilerim..

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

enfes görünüyor.ellerine sağlık canım sevgiler.

Nilgün Komar dedi ki...

ooo dumanı üzerindeee

lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık en sevdiğim yemeklerden biri.

TATESAL dedi ki...

Ohhh enfes şifa kaynağı mis gibi olmuş Gülcanım afiyet baş olsun sizlere...

Unknown dedi ki...

BİR ETSEVER OLARAK EMİNİM BANA UYGUNDUR ELLERİNE SAĞLIK...

yemekbiraşk dedi ki...

şifa niyetine:)
eline sağlık canım
sevgileirmle

susamcorekotuFeriha dedi ki...

sabah kahvaltısında mıııı?
ben almıyayım ama akşama olur:)
gülcanım küsme bana kızzzzz
ben sana belki bir gün sürpriiiiiz yaparım barışırız

anneanneninemekleri dedi ki...

Hastayı diriltir bu ellerinize sağlık.

OYA dedi ki...

şu soğuk günlerde nasıl da güzel gider.ellerinize sağlık.içimi ısıttı görüntüsü...

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Eline sağlık Gülcan'ım. Tabii ya kahvaltı da yenir, afiyetle.

çeşnici Handan dedi ki...

Nefis olmuş ellerine sağlık afiyetler olsun.

Damak Tadı dedi ki...

Bol limonla ne de güzel olur suyu..)Ellerine sağlık canım..


Sevgiler..

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım suyuna ekmek doğrayıp kaşıkla yiyesim geldi

mintinin dünyası dedi ki...

gülcancım işte bu tarifte dur arkadaşım.bu şahanedir.bizim evde sadece bana özel pişer(pişiririm:)
eşim yemez ama ben dayanamam.yanında da pilav varsa offf geri durun:))
öylesines everim.ellerine sağlık sevgilerimle

keskinli dedi ki...

enfes bir lezzet ellerine saglik arkadasim sevgiler...

TATESAL dedi ki...

Tatlım ödülün var bende...