14 Şubat 2011 Pazartesi

HEDİYELERİM

BU ŞAPKAYI ÇOK BEĞENEREK ALDIM. BU DESENDE MONTUMDA VAR TAKIM YAPTIM.

BU PANÇOYUDA ÇOK BEĞENEREK ALDIM.
ASLINDA BUNLARI EŞİM ALDI.AMA İKİSİNİDE ÇOK SEVİYORUM.
buda narmatik
HANİ SİZLERE EVDE HİÇBİRŞEY KALMADI MAAŞLARI BEKLİYORUM DEMİŞTİM.MAAŞLARI ALDIK AMA İNANIN HEPSİ GİTTİ.EV KİRASI,FATURALAR,DÜĞÜNLER,EV EKSİKLERİ DEKEN  HOOOPPPPP YOK OLDU GİTTİ.
TABİ BU ARADA KENDİMİZİDE UNUTMADIK.YANİ ŞAPKA İLE PANÇODAN BAHSEDİYORUM.
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM. KEMNDİNİZE CİCİ BAKIN.

15 yorum:

Unknown dedi ki...

Gülbeşekerim şapkana bayıldım ve tabii narmatiğe:))İyi günlerde kul
lan çok yakışır benim canım kardeşi
me kocaman öpüyorum.

TATESAL dedi ki...

Güle güle kullan canım,kandilin mübarek olsun....

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzeller,kandilin mübarek olsun.

kalpkurabiye dedi ki...

Canım,
hayırlı kandiller dilerim...
Allah' ın rahmet ve bereketi cümlemizin üzerine olsun..
sevgiler..

Damak Tadı dedi ki...

Çok şıklar canım,iyi günlerde kullan..Sevgiler..

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Senin hediyellerinde çok güzel iyi günlerde kullan...A.E.O

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ah gülcanım ahhh,niye görüşemiyoruz biliyomusun? ablanı arayıp sormuyosun da ondan:))
demek meşguldün mmm alışverişler filan hepsi çok güzelmiş
sevgiler

Yeşim dedi ki...

Can sağlığı olsun tatlım:)Güle güle kullan hepsini nar matikler kullanışlı oluyormu acaba ?

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

çok güzeller iyi günlerde giyin sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

eee hayat böyle bir yandan gelir bir yandan gider
hediyelerin çok güzel güle güle kullan canım

dogada.blogspot.ru dedi ki...

GÜLCANCIM İYİ GÜNLERDE KULLAN CİCİLERİNİ HEPSİ ÇOK ŞIKLAR SEVGİLERİMLE CANIM

Aybike Ceylan dedi ki...

Ne gzuel sevgili Gulcan, gule gule kullan hepsini.

Sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Güzel günlerde kullan canım cicilerini sevgilerimle.

mine dedi ki...

ya sorma nasıl bittiğini anlayamıyor bile insan bu arada güle güle kullan cicilerini canım

mandalincikmazi dedi ki...

Nar matiği çok merak ettim nasıl kullanılıyor Gülcan canım bi ara resimlermisin.....
Ben böyle işle ev arasına sıkıştım kaldım pek bir şey göremiyorum :(