3 Aralık 2010 Cuma

ADINI SİZ KOYUN

RESİMLEYEN : EŞİM
ALINAN BİLGİ : EN KÜÇÜK GÖRÜMCEM
YİYENLER : EV HALKI

ARKADAŞLARIM PİLAVIN ADINI SİZ KOYUN .BEN BECERİP KOYAMADIM.NİYE Mİ? HEMEN ANLATIYORUM.
1 SU BARDAĞI PİRİNÇ,1 SUBARDAĞI BULGUR,GÜZELCENE KARIŞTIRIP YIKADIM.1 ADET SOĞAN DOĞRADIM.1 ADET PATATESİ KÜÇÜK KÜÇÜK KÜP KÜP DOĞRADIM VE SOĞANLARLA BERABER KAVURDUM.SONRA KARIŞIMI EKLEYEREK BİRAZ DAHA KAVURDUM VE YETERİ KADAR SUYUNU KOYUP TUZUNU EKLEDİKTEN SONRA KISIK ATEŞTE PİŞMEYE BIRAKILDI.BEN ÇOK BEĞENDİM.AMA ADINA KARAR VEREMEDİM.
ŞİMDİ BU PİLAVIN ADI NE OLSUN ?

7 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

görümcemin pilavı...
nefis olmuş sevgiler:)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

zengin pilav ;) ellerine saglik canim.. sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

görümce pilavı olsun fıstığımm:))
en uygun isim bu gibi:D

Unknown dedi ki...

Gülbeşekerim çok özledim seni görüşemez oldukk ellerine sağlık pilav süper kocaman öptüm.

Yeşim dedi ki...

görümce pilavı tabiki:))

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

HERKESE DUYURULUR :

KuRaBiYe adli ETKINLIK baslattim (05 Aralik - 05 Ocak) , herkes davetlimdir..

Katirlirsan cok mutlu olurum :) sevgiler..

mandalincikmazi dedi ki...

Zamane pilavı olsun :))