23 Aralık 2010 Perşembe

SODALI İKİ RENKLİ KEK


MALZEMELER :
3 YUMURTA
1 SU BARDAĞI SIVI YAĞ
2 SU BARDAĞI ŞEKER
3 SU BARDAĞI UN
2 PAKET BABARTMA TOZU
1 PAKET VANİLYA
2 YEMEK KAŞIĞI KAKAO
1 SU BARDAĞI SODA
1 LİMON KABUĞU RENDESİ
1 PORTAKAL KABUĞU RENDESİ

YAPILIŞI :
ŞEKERLE YUMURTA BEYAZLAŞANA KADAR ÇIRPILIR. SIVI YAĞ, ŞEKER,VANİLYA,LİMON VE PORTAKAL BABUĞU RANDESİ VE SODA İLAVE EDİLEREK ÇIRPILIR.UN VE KABARTMA TOZUDA İLAVE EDİLEREK YİNE ÇIRPILIR.KEK KALIBINI YAĞLANARAK BİRAZ UN SERPİLİR VE KEK HAMURUNUN YARISI KALIBA DÖKÜLÜR  VE KALAN YARISINADA KAKAO İLAVE EDİLERK DİĞER HAMURUN ÜZERİNE İLAVE EDİLİR .FIRINDA PİŞİRİLMEYE BIRAKILIR.   AFİYET OLSUN.
  AMA BU PEK İKİ RENKLİ KEKE BENZEMİYOR AMA YİNEDE ÇOK GÜZEL BİR TADI OLDU
RESİMLER İÇİN ÖZÜRDİLERİM BENDE BEĞENMEDİM

20 yorum:

Unknown dedi ki...

Şeker ellerine sağlık harika görünü
yor.Hani bana:))Kocaman öptüm.

emel (domates sepeti) dedi ki...

gülcan hanımcım ellerinize sağlık çok güzel görünüyor...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik tatlim...nefisss:) sicacik sevgilerimle..

Özgen dedi ki...

Merhaba eline sağlık canım
eminim lezzeti çok güzeldir ve bayağı kabarmıştır heralde.Sevgiler...

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

ellerine sağlık ilk defasodalı kek tarifi duydum en kısa sürede denemem lazım... sevgiler dostçakal canım

YeMeK vAkTi dedi ki...

resimlerin neyi var yav:)gayet güzel ve iki renkli işte ..ben başka iki renkli kek bilmiyorum valla ellerine sğalık:)

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım. kokusu buraya kadar geldi valla:)

kalpkurabiye dedi ki...

resimlerin çok cici canım benim niye beğenmedin sen bakayım:))
kekein de nefis olmuş mis gibi hemde tam iki renkli:)
harika:)

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik, seninde yaptigin keke pek lezzetli görünüyor,
sevgiler...

Gönülünce dedi ki...

Gülcancığım kekin harikaa görünüyor...Yanına kahve nasılda güzel giderdi:)))Ellerine sağlık canım...


Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Kekinden bir dilim alıyorum. Gece yarısı hiç iyi olmadı bu ama olsun bu keke değer.
Ellerine sağlık
Sevgiler.

Nilgün Komar dedi ki...

off bittim ben gene! bak şu işe sen! kakaolu kek sodalı! tarifi hemen alıyorum, yemeden de gidiyorum kekini.. ıhhh küstüm.. gider evde yapar yerim ben!! senin kekine kalmadım :)

mandalincikmazi dedi ki...

Bence iki renkli işte
1 sade 2 kakaolu
daha nasıl olsun canım
ellerine sağlık bu sodalı keki denemeliyim daha çok kabarıyor sanırım bu sayede.
Hayırlı cumalar dilerim......

dokuzuncubulut dedi ki...

Bence çok güzel olmuş Gülcan'cığım. Önemli olan sevgiyle yapıp paylaşmak:)) Üstelik çok da güzel kabarmış.
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler.

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı cumalar, Mevlam duası kabul olunan kullarından eylesin inşaallah. Ellerinize, emeğinize sağlık ç0k leziz ve iştah açıcı olmuş.

Saygılar.

Birileri anlatsın dedi ki...

1 bardak soda yazınca aklım kabartmak için kullanılan sodaya gitti ya, yapımını okuyunca maden suyu olduğunu anladım :)) bu saatte uykum geldi galiba, hi hi..

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Ellerine sağlık canım, pek bir güzel olmuş...

mandalincikmazi dedi ki...

MANDALİNA VE PORTAKALLI LEZZETLERİNİZLE HEPİNİZİ ETKİNLİĞİME BEKLİYORUM


http://hobidunyam.womanforum.net/ tarafından düzenlenen

yemek etkinliklerinin mandalina ve portakallı lezzetler *9* " Etkinliğine

ben http://mandalincikmazi.blogspot.com/ ( Yıldız ) ev sahibeliği yapacağım



30Aralık-20 Ocak tarihleri arasında düzenlenen etkinliğime katılmak için dilediğiniz çeşitte mandalin ve portakallı tarifler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana isim, tarif adı ve blog adresinizi belirterek mail atmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da katılabilirler hepinizi bekliyorum.


Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım olursa lütfen kusuruma bakmayın hepinize ulaşmaya çalışacağım.



TEŞEKKÜR EDERİM


NOT: hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

Hepimize kolay gelsin.

çeşnici Handan dedi ki...

Kekin hakkını yeme gayet güzel olmuş ellerine sağlık canım.

sarımutfak-hande dedi ki...

sodalı keki severim eskiden ne çok yapardık
ellerine sağlık canım