18 Aralık 2010 Cumartesi

ÇİKOLATA SOSLU KURABİYE VE BİR ADSIZ YORUM



 BİR ARKADAŞ YORUM YAPMIŞ.BLOĞUMA YAPTIĞIM İLK POĞAÇA VE BLOĞUMLA İLGİLİ .ÇOK ACIMASIZ LAFLARDI.BEN HERŞEYİ BİLİYORUM DEMİYORUM.HEM ÖĞRENİYORUM ÇEŞİT ÇEŞİT YEMEKLER PASTALAR TATLILAR HEM YAPMAYA ÇALIŞIYORUM.DEDİKLERİ BENDE KALSIN.BLOĞUMU BEĞENMEMİŞ OLABİLİRSİN AMA İNSANLARI KIRMANA GEREK YOK BENİ İZLEMEK ZORUNDADA DEĞİLSİN.HERŞEYİN BİR İLKİ VARDIR DİYORUM VE BURADAN BU ŞEKİLDE DÜŞÜNEN ARKADAŞLARA  SADECE GÜLÜP GEÇİYORUM.
HER ARKADAŞIMIN OLDUĞU GİBİ
EVDE İLGİLENMEM GEREKEN 5 YAŞINDA BİR OĞLUM VAR VE BEN PC YE GEÇİNCE YİNEMİ GEÇTİN ANNE DİYE BANA KÜSÜYOR.
BEN İŞYERİNDE BİR AŞAĞI BİR YUKARI KOŞUŞTURURKEN BİRDE EVDE KOŞUŞTURUYORUM.ÇALIŞAN ARKADAŞLARIM ÇOK İYİ BİLİRLER.BİRDE EVDE SİZE YARDIM EDECEK KİMSENİZ YOKSA.BU BLOG SEVDASINA ÇOK SEVİLEN DERYA ABLAM SAYESİNDE KATILDIM.BIRAKMAYADA HİÇ NİYETİM YOK.
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM.

BU KURABİYELERİ HASRET ARKADAŞIMIZIN ETKİNLİĞİNE GÖNDERİYORUM

MALZEMELER :

2 ADET YUMURTA
250 GR MARGARİN
1 ADET H.KABARTMA TOZU
1 ADET VANİLYA
1 SU BARDAĞI PUDRA ŞEKERİ

ÜZERİ İÇİN  :  ÇİKOLATA SOSU


YAPILIŞI :

BÜTÜN MALZEMELER DERİN BİR KABIN İÇİNDE YOĞURULUR.İSTENİLEN ŞEKİLLER VERİLİR VE PİŞİP SOĞUDUKTAN SONRA ÇİKOLATA SOSU İLE SÜSLENİR
BEN YİNE BU KURBİŞLERİ OĞLUMLA YAPTIM.BANA DİYORKİ : ANNE SENİNLE KURABİYE YAPMAYA BAYILIYORUM.

27 yorum:

memolininannesi dedi ki...

tabı tam ıstedıklerı curcuna....
her yer mıncık mıncık hamur oluyor ama degıyor mutluluklarına
elıne saglık....

Bayram Kombesi dedi ki...

Ellerine saglik, cok guzel gorunuyor.

çeşnici Handan dedi ki...

Ne kadar güzel olmuşlar ellerine sağlık oğluşunu da afiyet şeker olsun.

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlık şekerim. nefis görünüyorlarrrrr

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık,hangi çikolata sosunu kullandın canım,harika görünüyor ?

leyya dedi ki...

ah canım ahhh dünya böyle işte:))şaka bi yana eşimde de boyun fıtıgı var elbet bi gün düşer elime:))

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili gülcan meyve veren ağaç taşlanır arkadaşım.sen kafanı takma.bloğun da ,lezzetlerin de şahane.üstelik iyi bir çalışan,ve en önemlisi çok aktif yaşta bulunan bir yavrunun annesissin.bunlar yeter de artar bile ki sen bunlara rağmen şahane lezzetler sunuyorsun bizlere.
kurbişlerin gibi:)
ben çok beğendim ellerine sağlık.
sevgiler..

huuuubakbi dedi ki...

canim minticime katiliyorumm.ellerine sağlık.
sevgiler..

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

bende arkadaslara katiliyorum canim, üzme sen tatli canini olur böyle seyler cok duyuyoruz.. kurabiyeleri cok begendim cokda güzel cicili cicili cikolatayla süslemissin.. ellerine emegine gönlünce saglik.. etkinlige katilimin icin gönülden tesekkürler..sicacik sevgilerimle..

orece dedi ki...

aman be gülcancım takma bunları kafana hepimize yapıyorlar bana ne yorumlar geliyor ben kaileye bile almıyom bu senin ilk olduğundan üzdü seni. Kimsenin enerjini blogdan aldığın tadı engellemesine izin verme yap sen mamalarını beğenmeyen bakmasın .

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Gulcan'cigim, harika bir tarif ve harika bir lezzet olmus.

Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta sonu diliyorum.

dokuzuncubulut dedi ki...

Hiç üzülme Gülcan'cığım, gülüp geç.
Kurabiyelerin çok güzel olmuş. Ellerine sağlık arkadaşım.

ahsen58 dedi ki...

hiç kafana takma canım beğenmeyen beğenmesin bizler beğeniyoruz her eklediğini zevkle takip ediyorum kurabiyelerde süper olmuş

FERZAN dedi ki...

canım ellerine sağlık kıtır kıtır pek güzel görünüyor maşallah,sevgiler...

FERZAN dedi ki...

canım benim,çekemeyenleri dikkate alıp da önemsendiğini sanmasınlar,boşver aldırma,biz seni çok seviyoruz canikom,kib,sevgiler...

Unknown dedi ki...

Beğenmeyen izlemesinde, uğramasında... Binlerce, milyonlarca blog var gitsin ona göre kusursuz bulduklarını izlesin.
Kurabiyelerin nefis görünüyor canım. ellerine sağlık. çocuğum olmamasına rağmen hem çalışıp hem ev işlerini idare ederken zorlanıyorum. Allah size kolaylık versin.

anneanneninemekleri dedi ki...

Bazı kompleksli insanlar başkalarının canını yakarak kendini tatmin etmeye çalışıyor boşver sen.Ellerine sağlık çok güzel görünüyor,sevgiler

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Canım,her zaman beceriklisin çalışan bayan olduğun halde bizler memnunuz ve ellerine sağlık...A.E.O

Unknown dedi ki...

Gülbeşekerim maalesef böyle seviyesiz
insanlar var.Zaten cesareti olsa adsız şekilde yorum bırakmaz hiç aldırma bile:))Kurbişler süper banada varmı ellerine sağlık kocaman
öptüm.

nihalasli dedi ki...

Sanirim ufak capli bir gerginlik var :S Belki de arkadas kirmak istememistir seni canim , sanki oyle geldi bana.
Canim kurabiyeler cok hos gorunuyor.Cam kavanoza atip ikindi caylarinin yaninda iyi bir secenek olabilir.Ellerine saglik.
Ziyaretin icin tesekkur ederim.

lezzet sarayı dedi ki...

gülcancım sen böyle insanları kafana takma biz birbirimize yeteriz .ayrıca ben senin tariflerini olsun bloğunu olsun çok beğeniyorum .beğenmeyen becere bilirse tabi kendi yapsın da görelim ...sen böyle insanları boş ver eminim bloğunu kıskanan basit birisi dir...

OYA dedi ki...

bencede çok güzel görünüyor.ellerinize sağlık...

Nur dedi ki...

Aman tatlım, boşver böyle tiplerini konu etmene bile değmez yorumu yayınlamazsın cevapda yazmazsın hırsından kudur :D
Kimseye özel hayatına dair açıklama yapmak zorunda da değilsin beğenmeyen gelmesin değil mi?
Oğlunu ve seni öpüyorum ellerine sağlık sevgiyle..

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

nefis olmus ellerine sağlık sen bakma onlara herkesın lafı kendınedır.sonucta amatör blogcularız tabı kı profesyonel şeyler hıc bırımızden beklenemez.üzülme sakın.:)sevgiler

özlem dedi ki...

ellerine sağlık kurabiyeler muhteşem.

Unknown dedi ki...

Insanlar kiskançlari yuzunden çok çirkin olabiliyorlar. Aciyorum öyle insanlara. Salla gitsin. Kurabiyelerine gelinnnceee, çok nefis gorunuyorlar, hele de oglunun elli degdiyse lezzetine lezzet katmistir. Ellerinize saglik

Adsız dedi ki...

selamlar Gülcan

Mutlaka eleştiri yapanda çıkacaktır, bence canım hiç kafana takma .

Ellerine sağlık..