11 Aralık 2010 Cumartesi

DAMLA ÇİKOLATALI UN KURABİYESİ

SEEELLLAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMM   ARKADAŞLAR BEN GELDİM. 22: 15 DE İŞTEN EVE GELDİM. BİRAZ OTURDUM VE SONRA OĞLUŞUMLA BAŞLADIK KUARBİYE YAPMAYA. BENDEN MERAKLI BÜCÜR.ONDAKİ UĞRAŞI BİR GÖRSENİZ .NE YAPARSAM HEMEN ANNE BEN YAPACAĞIM.MİNİK MİNİK ELLERİ PEKDE TATLI OLUYORLAR.BİZ OĞLUŞUMLA KALIPLARDA YAPTIK.AMA SANKİ BEN BİRAZ FAZLAMI KIZARTTIM ONU NE .OLSUN YİNEDE ELLERİMİZE SAĞLIK DEMİ YAPILAN BİR EMEK VAR ORTADA.
HEPİNİZ YİYEBİLİRSİNİZ AFİYET BAL ŞEKER OLSUN.

MALZEMELER  :
1 PAKET YUMUŞAMIŞ MARGARİN
3 ÇORBA KAŞIĞI ŞEKER
1 YUMURTANIN AKI
1 TATLI KAŞIĞI KABARTMA TOZU
ALABİLDİĞİ KADAR UN
YAPILIŞI :
BÜTÜN MALZEMELRİ DERİN BİR KABIN İÇERİSİNDE KARIŞTIRIP KULAK MEMESİ YUMUŞAKLIĞINDA BİR HAMUR ELDE EDİYORUZ VE İSTENİLEN ŞEKLİ VERİP ÜZERLERİNE ÇİKOLATA DAMLALARINI DİZİP FIRINDA KIZARANA KADAR PİŞİRİYORUZ.
BENİ AFFEDİN SİZLERİ SORMADIM .UMARIM SİZLERDE İYİSİNİZDİR.SAĞLIĞINIZ ,SIHHATİNİZ,NEŞENİZ YERİNDEDİR İNŞALLAH SİZLERİ SEVİYORUM.

11 yorum:

huuuubakbi dedi ki...

çok harika gözüküyor arkadaşım..sevgiler

mine dedi ki...

maşallah oğluşa anneye ne de güzel yardım ediyor ellerinize sağlık : )

mutfagabuyrun dedi ki...

kurabiyeler çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.sevgiler.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

oğluşunun o minik ellerini öperim ben nede güzel yapmışsınız Gülcancım o saatten sonra üşenmedinmi bu kurabiyeleri yapmaya işten zaten yorgun geliyorsun ah gençlik işte enerji dolusunuz canım sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ohh ohh mis gibi !
birde kahve değmeyin keyiflere gülcancığım :)
elelrine sağlık
sevgiler canım

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılar

Sevtap dedi ki...

Harika görünüyorlar canım ellerinize sağlık ikinizinde.

kalpkurabiye dedi ki...

canım benimm gece yrısı bir de kurabiye mi yapıyorsun sen..
kıyamam sana ben...
harika olmuşlar canım benimm elleinize sağlık ana oğul döktürmüşünüz..

Unknown dedi ki...

Gülbeşekerim kurbişler harika kutu
lanmışlarda ama gelmeleri kısmet ol
madı:))Sen benim için yersin koca
man öpüyorum kardeşimi...

çeşnici Handan dedi ki...

Kurabiye yapan o minicik elleri annesi benim için öp. Ne güzel anne oğul kurabiyeler yapmışsınız çok güzel olmuş ikinizin de ellerine sağlık.

mintinin dünyası dedi ki...

selamlar sevgili gülcan.lezzetlerine bayıldım arkadaşım.
hemen seni izlemeye alıyorum.yengenden kurbiş tarifini al olur mu.bu tarifin de şahane.
ellerine sağlık gece gece kıyamam sana.
sevgiler arkadaşım...